بارگیری صفحه

آموزش طراحی قالب و افزونه وردپرس با دوره مستر کلاس | منتورینگ تا کسب درآمد

چگونه متن اینستاگرام بنویسیم تا بیشتر بفروشیم؟

اینستاگرام بیشتر یک شبکه اجتماعی تصویری و دیداری است، درست است؟ می توان به این سوال هم بله گفت و هم خیر. هنگامی که عکس ها و فیلم های شما باعث جلب توجه مخاطبان می شود، این متن تبلیغی شما است که آنها را تشویق می کند تا درگیر مطلب شوند. در رسانه های اجتماعی، مشارکت و درگیر شدن در مطالب پلی است که منجر به تبدیل بازدید کننده به خریدار و فروش می‌شود.

از ماه آوریل سال ۲۰۱۸، اینستاگرام سومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است. این شبکه اجتماعی با ۸۰۰ میلیون کاربر چندان از فیسبوک و یوتیوب عقب تر نیست. خوب چرا صحبت چندانی درباره استراتژی کپی رایتینگ یا همان نوشتن متن تبلیغی در این شبکه اجتماعی انجام نمی شود؟

اکثر افراد اینستاگرام را یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس ها، مثل پینترست (Pinterest) می دانند. با وجود اینکه این موضوع درست است (اینستاگرام تماما در خصوص نگارش مطالب است) باید بدانید کلماتی که شما در اینستاگرام استفاده می کنید نیز به همان اندازه مهم هستند.

یک متن تبلیغی خوب اینستاگرامی باعث می شود که کاربران دیگر فقط مشاهده کننده صفحه شما نباشند بلکه در مطالب آن مشارکت هم بکنند، به بیان دیگر باید گفت کاربر درگیر مطالب شما می شود. اسکرول کردن سریع صفحات و عکس های رقبا و برند های معروف یک چیز است اما خواندن کپشن ها (Captions) و بیوگرافی یا همان بیو و درک بهتر آنچه شما دنبال آن هستید، داستانی کاملا متفاوت است. اینستاگرام ممکن است یک شبکه کاملا دیداری یا تصویری باشد ، اما کلمات باعث می شوند بتوانید کاری کنید که کاربران تنها به جای فالو کردن در مطالب شما درگیر شوند و مشارکت کنند.

نوشته قبلی

چگونه یادگیری جاوا اسکریپت را شروع کنیم؟

نوشته بعدی

آموزش زبان برنامه نویسی Ruby روبی پروژه محور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری